Trolleri Skolan

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Tacksam för svar!

Av Dominice Reuter - 20 april 2011 17:17

Hej!

Nu har jag gjort en till sida på en annan communitygrej. http://mixxt.com 

Det går faktiskt rätt bra!!!! :D Fast man kan inte byta visningsbild men det kanske bara beror på min dator eller så är det bara konstigt för tillfället. Och framsidan är lite sådär. Men jaja, ni får se när den är klar. ^^


Nu får ni faktiskt kommentera. Tycker ni att (om jag är klar) att vi ska flytta till den nya TS en månad innan jinity stängs ned eller att vi ska vänta till typ en vecka innan?


 

 
 
Ingen bild

justin

20 april 2011 17:39

jag tycker vi typ ska flytta ts dit en månad innan ?

Dominice Reuter

21 april 2011 16:27

Okej. :) Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dominice Reuter - 17 april 2012 14:30

Hej ni som fortfarande läser här! Jo alltså jag fixade inte en ny jinity sida till Trolleri Skolan för efter datumet när jinity skulle stänga ner fanns jinity-sidorna fortfarande kvar så jag tänkte att dom kanske skulla behålla sidorna. Men nej, någr...

Av Dominice Reuter - 1 mars 2012 13:51

Följer ni fortfarande bloggen? Kommentera! Nu har ju jinity lagts ner helt! xd ...

Av Dominice Reuter - 2 maj 2011 15:30

Hej allihopa! Jag är snart klar med nya Trolleri Skolan sidan. Det går inte alls bra men men... Man kan verkligen inte byta logo det är suuuper tråkigt. Och det finns bara fula designar. *Suck* Annars är allt bra med sidan. Snart kommer ett långt...

Av Dominice Reuter - 25 april 2011 21:24

Nu blev jinity sådär konstig igen, att det inte gick att komma till jinitysidorna. Fast det varade i ungefär bara en timme. Nu är det alltså tillbaka. Men snart kommer jag skriva länken till nya sidan. Jag är nog klar snart. :) Hoppas ni blir medle...

...

Av Dominice Reuter - 23 april 2011 23:29

Hej! Jag håller på att fixa sidan nu men det går inte så bra. Man kan ha händelser, grupper, bilder, bloggar, nyheter, forum, elever, min användare och framsida. Det är bra men det känns ändå konstigt. Det kommer ta låååång tid att vänja sig vid sida...

Presentation


Hej och välkommen till Trolleri Skolans blogg! Det här är en blogg där ni får nyheter om Trolleri Skolan, som är en rollspels sida med magitema. Här är sidan: trolleri-skolan.webs.com

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att Trolleri Skolan ska bli aktiv igen?
 JAA!!!
 Varför inte?
 Vet inte.
 Bryr mig inte.
 NEEJ!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards