Trolleri Skolan

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Dominice Reuter - 17 april 2012 14:30

Hej ni som fortfarande läser här! Jo alltså jag fixade inte en ny jinity sida till Trolleri Skolan för efter datumet när jinity skulle stänga ner fanns jinity-sidorna fortfarande kvar så jag tänkte att dom kanske skulla behålla sidorna. Men nej, några månader senare stängdes alla sidor ner å då kunde jag inte ens meddela medlemmarna på sidan om nya Trolleri Skolan. Jag har gjort en ny sida men den är väldigt oaktiv. Kanske skulle kunna fixa till den och tipsa om den å få fler medlemmar och sånt för jag saknar å rolla där... ;/ Vad tycker ni? Borde jag göra den mer aktiv eller bryr ni er inte så mycket? Här är iaf sidan: http://trolleri-skolan.webs.com
Till Leah som kommenterade: om du tänker öppna upp en rollspelssida själv kan du väl skriva en kommentar? Jag känner några som jag rollade med på TS å då kan jag säga länken till dom. ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till Trolleri Skolans blogg! Det här är en blogg där ni får nyheter om Trolleri Skolan, som är en rollspels sida med magitema. Här är sidan: trolleri-skolan.webs.com

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att Trolleri Skolan ska bli aktiv igen?
 JAA!!!
 Varför inte?
 Vet inte.
 Bryr mig inte.
 NEEJ!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards